Dostawa
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, kuriera InPost, kurierem Orlen Paczka lub kurierem Poczty Polskiej. Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów InPost, punktów DPD Pickup lub punktów Orlen Paczka. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Produkty możesz bezpłatnie odebrać w naszym sklepie stacjonarnym.
Odbór osobisty
Zamówione produkty możesz odebrać w naszym sklepie stacjonarnym który mieści się w Rzeszowie na ulicy Hetmańskiej 26 w domu handlowym Hetman na 1 piętrze.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 20000 zł brutto. Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 48 godzin - po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, a waga nie przekracza 25 kg.
Przesyłka kurierska - przedpłata
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Przesyłka kurierska - za pobraniem
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi ok 2 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. Informacja o dostępności i czasie realizacji zamówienia na produkt podana jest zawsze na karcie produktu.